Zwroty nigdy nie były tak proste!
W przypadku chęci zwrotu zamówienia skorzystaj z przesłanego przez nas linku, który został dołączony w wiadomości e-mail wraz z linkiem do śledzenia paczki oraz dokumentem handlowym.
Kilka szybkich kroków:
- W przypadku chęci zwrotu zamówienia skorzystaj z linku - klikamy w link
- Po kliknięciu w link pojawi się okno z wyborem produktów które chcą Państwo zwrócić
-wybieramy, które produkty chcemy zwrócić
-wybieramy ilość zwracanych produktów - Powód zwrotu w przypadku braku chęci podania przyczyny prosimy zaznaczyć "inny"
- Podajemy numer konta do zwrotu środków
- W kolejnym kroku możemy zobaczyć zwrot i jego numer lub kliknąć gotowe i wyjść ze strony.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta:
e-mail: biuro@strefaspania.pl
kontakt telefoniczny: 510370760
Ważne informacje
U nas zwrot to nie 14 a aż 30 dni dajemy każdemu możliwość w pełni przetestowania naszych produktów.
Odpowiednio zapakuj paczkę
Najlepiej odeślij produkt zapakowany tak samo, jak wysłaliśmy go do Ciebie. Jeżeli nie masz oryginalnego opakowania transportowego, odeślij produkt w dowolnym kartonie. Zadbaj, aby produkt nie przemieszczał się w trakcie transportu. Pudełko możesz wyłożyć folią bąbelkową lub makulaturą – upewnij się tylko, że w makulaturze nie ma Twoich wrażliwych danych.
Jeśli wysyłasz zwrot w oryginalnym opakowaniu transportowym – przekreśl starą etykietę transportową lub ją usuń.
Jak mogę nadać zwrot?
Wszystkie przedmioty oprócz materacy możesz nadać np przez stronę https://szybkiezwroty.pl/pl i nadać paczkę w paczkomacie. Koszty przesyłki zostają potrącone podczas rozliczania zwrotu - 17.99zł/paczka.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jaki sposób?
Pieniądze oddamy Ci, w ramach zwrotu, w ciągu 7 dni roboczych, od kiedy odbierzemy produkt. Środki zostaną przelane na podane konto podczas zwrotu.
Możemy wydłużyć 7 dniowy czas zwrotu pieniędzy, jeśli:
- niepoprawnie wypełnisz formularz zwrotu lub niewłaściwie zaadresujesz paczkę;
- nie podasz nam swojego numeru konta;
- dane w formularzu zgłoszenia zwrotu są inne niż podane podczas zamówienia;
- z innego powodu będziemy musieli się z Tobą skontaktować, na przykład podasz niepełny numer konta;
- produkt zostanie uszkodzony w transporcie