Zwroty nigdy nie były tak proste!

W przypadku chęci zwrotu zamówienia skorzystaj z przesłanego przez nas linku, który został dołączony w wiadomości e-mail wraz z linkiem do śledzenia paczki oraz dokumentem handlowym.

Kilka szybkich kroków:

  1. W przypadku chęci zwrotu zamówienia skorzystaj z linku - klikamy w link
  2. Po kliknięciu w link pojawi się okno z wyborem produktów które chcą Państwo zwrócić
    -wybieramy, które produkty chcemy zwrócić
    -wybieramy ilość zwracanych produktów
  3. Powód zwrotu w przypadku braku chęci podania przyczyny prosimy zaznaczyć "inny"
  4. Podajemy numer konta do zwrotu środków
  5. W kolejnym kroku możemy zobaczyć zwrot i jego numer lub kliknąć gotowe i wyjść ze strony.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta:

e-mail: biuro@strefaspania.pl
kontakt telefoniczny: 510370760

Ważne informacje

U nas zwrot to nie 14 a aż 30 dni dajemy każdemu możliwość w pełni przetestowania naszych produktów.

Odpowiednio zapakuj paczkę
Najlepiej odeślij produkt zapakowany tak samo, jak wysłaliśmy go do Ciebie. Jeżeli nie masz oryginalnego opakowania transportowego, odeślij produkt w dowolnym kartonie. Zadbaj, aby produkt nie przemieszczał się w trakcie transportu. Pudełko możesz wyłożyć folią bąbelkową lub makulaturą – upewnij się tylko, że w makulaturze nie ma Twoich wrażliwych danych.
Jeśli wysyłasz zwrot w oryginalnym opakowaniu transportowym – przekreśl starą etykietę transportową lub ją usuń.

Jak mogę nadać zwrot?

Wszystkie przedmioty oprócz materacy możesz nadać np przez stronę https://szybkiezwroty.pl/pl i nadać paczkę w paczkomacie. Koszty przesyłki zostają potrącone podczas rozliczania zwrotu - 17.99zł/paczka.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jaki sposób?

Pieniądze oddamy Ci, w ramach zwrotu, w ciągu 7 dni roboczych, od kiedy odbierzemy produkt. Środki zostaną przelane na podane konto podczas zwrotu.

Możemy wydłużyć 7 dniowy czas zwrotu pieniędzy, jeśli:

  • niepoprawnie wypełnisz formularz zwrotu lub niewłaściwie zaadresujesz paczkę;
  • nie podasz nam swojego numeru konta;
  • dane w formularzu zgłoszenia zwrotu są inne niż podane podczas zamówienia;
  • z innego powodu będziemy musieli się z Tobą skontaktować, na przykład podasz niepełny numer konta;
  • produkt zostanie uszkodzony w transporcie