INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI :

Odbiór osobisty

Zamówione produkty możesz odebrać po wcześniejszym uzgodnieniu w naszych salonach:

- Barwałd Górny 64

34-130 Kalwaria Zebrzydowska 

- Galeria Myślenicka 

Słoneczna 2E

32-400 Myślenice 

DPD Pickup - Darmowa dostawa 

DPD Pickup to sieć obejmująca możliwość nadania i odbioru przesyłek w placówkach partnerskich. W Polsce sieć DPD Pickup obejmuje ponad 1000 placówek, a ich liczba stale wzrasta. Ważnym atutem sieci jest fakt, że przygotowaną przesyłkę można zanieść do wyznaczonego przez siebie punktu, nie trzeba czekać na przyjazd kuriera. Paczkę można nadać czy odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, oraz skorzystać z szeregu usług dodatkowych, jak ubezpieczenie czy nadanie paczki za pobraniem.

Przesyłka kurierska - przedpłata

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu.

Przesyłka kurierska - za pobraniem

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). 

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 

Materace wysyłamy firmą przewozową DPD POLSKA SP Z O O  Materace są dobrze zabezpieczone, a przewoźnik dba by nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.

Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami:

  • na piśmie na adres: Strefa Spania, Barwałd Górny 64, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@strefaspania.pl
  •  dzwoniąc pod numer infolini: +48 510 370 760

Większość naszych materacy dostarczana jest w formie rolowanej.

Po otrzymaniu towaru należy odpakować materac z folii, a następnie ułożyć na płaskiej powierzchni w pozycji poziomej. Materac odzyskuje swój pierwotny kształt po kilkunastu godzinach.

  • **UWAGA!** Nie należy przechowywać materaca w pozycji pionowej jeżeli nie jest zrolowany!

Wytłoczenia pokrowców oraz kolor mogą się różnić w stosunku do zdjęć zamieszczonych na stronie.

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.